Nie wiem od czego zacząć, tyle rzeczy się zdarzyło od wydania 12 numeru. No, może zacznę od początku. „Szok i przerażenie” – tak mogę podsumować to co się działo po premierze numeru w hołdzie ŚGK. Wywiad (którego
drugą część mamy przyjemność prezentować Wam w tym numerze) zrobił furorę jakiej się nie spodziewaliśmy. Numer zszedł w ogromnym tempie i nakładzie – dziękujcie, że jesteśmy gazetą elektroniczną bo w innym wypadku na pewno połowa z Was nie dostałaby go w łapki. Nie spodziewaliśmy się takiego zainteresowania. Do tego nawiązaliśmy kontakty z kilkoma nowymi serwisami (w tym IG z WP) oraz…dzięki naszemu PR(OPAGANDA) MANAGER’owi - martinowi, będziemy jako zin ukazywać się na CD-ku Gamestara (yes!). A co więcej…cyklicznie (!). Nawiązaliśmy także 'małą' współpracę z WIEDZĄ I ŻYCIEM i publikujemy w tym numerze ich artykuł (więcej o tej sprawie we wstępie do
KPwZ). Ale to pryszcz przy kolejnej sprawie. Naszym największym sukcesem jest fakt, że daliście znać o sobie. Dostaliśmy w końcu wiele listów, ogromną ilość ankiet (trwa liczenie, wyniki za jakiś czas :]), wiele nowych osób odwiedziło forum, a także dostaliśmy od Was materiały do
Super Superów i
Galerii. Jesteśmy Wam za to bardzo wdzięczni, dziękujemy za każdy gest poparcia nas! Dzięki Wam wiemy co mamy poprawić, co zmienić i co wyrzucić :D.
Już w następnym numerze wprowadzamy nowe klepsydry (w końcu będą ładne :D) oraz dopracowujemy system oceniania, po to byście mogli grać spokojnie po lekturze SS-NG.
Za jakieś 2 numery szykujemy dla Was kolejne mocne, jak cios łomem, uderzenie – powiem szczerze powali Was to na ziemię i zanim zdarzycie się z niego otrząsnąć już będzie głęboka noc :>. Nie powiem o co chodzi, tylko jeszcze raz powtórzę – padniecie ze szczęścia :D.
A co mamy dla Was w drugim numerze po rozpoczęciu roku szkolnego? No właśnie…tworzenie gazety w roku szkolnym to nie taka prosta sprawa, stąd to małe opóźnienie i nieco mniejsza ilość stron. Ale co tam i tak jest gorąco :>.
Uwaga, uwaga :>. Mam zaszczyt zaprezentować Wam zapowiedź
UNREAL TOURMAMENT 2004, wszystko wskazuje na to, że gra będzie naprawdę dobra, a powrót do korzeni powinien zadowolić tych którzy zwątpili po UT 2003.
CALL OF CTHULHU – DARK CORNERS OF THE EARTH to kolejna propozycja z działu zapowiedzi, jak o niej się wyraził martin „ta gra to istny horror”…..buehehehe, sami przeczytajcie co to znaczy :D. Kolejna gra, z którą wiążemy duże nadzieje to następca
DEUS EX, który ukazał się w połowie 2000 roku. Pracują nad nim chłopaki z Ion storm (tak jak nad pierwszą częścią), a wyda go Cenega. W tym miesiącu oceniliśmy dla was
JEDI KNIGHT: JEDI ACADEMY, a także
LIONHEART: LEGACY OF THE CRUSADER ze stajni Black Isle,