CIA - Wstępniak - Jest nieziemsko!
SS-NG #31 Maj 2005






Wacław "DRIZIT" Beck
Chcieliśmy dobrze, a wyszło jak zwykle – tak można by rzec patrząc na kalendarz.

Jak widzicie, ta słoneczna majowa Niedziela nie jest najzwyklejszym dniem,
nadchodzimy po raz kolejny, z małą obsówką, ale nieziemskim alibi. Dziś bowiem mamy dla Was beta test gry na którą z pewnością czekało wielu z Was – EARTH 2160. Tak drodzy czytelnicy, może trudno w to uwierzyć, ale to właśnie my, jako jedyni w Polsce (a niektórzy, bardzo ścisle związani z grą, twierdzą że i na świecie) przedstawiamy Wam ów BETA TEST.

Dodatkowo w numerze znalazły się opisy poprzednich części EARTH, historia firmy dzięki której właśnie będziecie mogli zagra ć w tą grę – REALITY PUMP. Oprócz owych tekstów towarzysz Rosic przygotował także opisy gier ze stajni RP, a także krótki tekst o społeczności ZIEMIAN. W odgłosach Wojny natomiast znajdziecie opis ścieżek dźwiękowych EARTH’a 2140 oraz 2150. To wszystko razem zebrane sprawia,. że nasz temat numeru jest naprawdę niepowtarzalny. Macie jakieś wątpliwości?
Jeżeli tak jest z powodu następującego – nie jarają Was RTS-y, to mamy dla Was drugi temat numeru. Jak mawiają, od przybytku głowa nie boli, dlatego właśnie Keiran przygotował dla Was recenzję długo oczekiwanego METAL GEAR SOLID’a 3: SNEAK EATER. Przygotowaliśmy także historie gier z tej serii, oraz galerię screenów, natomiast w Odgłosach Wojny znajduje się opis soundtracków ze wszystkich trzech części gry.

Na razie tyle o zawartości numeru. Wróce do niej za chwile, natomiast teraz mam dla Was pewną informację. Otóż aktualny numer jest już składany w mniej tradycyjny sposób niż dotychczas. Oznacza to dla Was mniej wiecej tyle, że wprowadziliśmy nowy podgląd wszystkich screenów (są nieliczne wyjątki) oraz nową opcję wydruków artykułów. Uważamy te dwie innowacje za bardzo istotne. Ostatnie miesiące pokazały nam (badania ściągalności różnych wersji zina), iż naprawdę zależy Wam na tym aby wszystkie screeny były powiększane, dlatego właśnie postanowiliśmy to urzeczywistnić.

Jeżeli chodzi o opcję wydruku, to jest to ukłon w stronę Was – osób które dalej tęsknią za magazynem papierowym. Wydruk odzwierciedla w pełni układ strony magazynu, a o za tym idzie może w pewnym stopniu zastąpi brak wersji papierowej i sprawi iż będziecie czytali SS-NG z przyjemnością, nie tylko na ekranie monitora. Oznacza to także, że bezpowrotnie pozbyliśmy się wielu często irytującyh błędów, które on miesięcy, może i lat, stale nawiedziały SS-NG,a tym samym obniżały jakoś finalnego produktu. Dla użytkowników FF oraz Opery niestety sprawa nie do końca dopracowanej nawigacji chwilowo pozostaje niezmienna, natomiast, jeżeli chodzi o resztę spraw to powinno być o niebo lepiej.
Dlatego prosimy Was o informowanie nas o wszelkich ewentualnych błędach w formie magazynu, ponieważ jeżeli je zgłosicie, to od dziś macie pewność, że już się nie pojawią (oczywiście jeżeli uda nam się je wyeliminować).
Z przyjemnością oddajemy w Wasze ręce nowy SS-NG.

Jeżeli chodzi o resztę zawartości SS-NG to przedstawia się ona następująco. PAiN przygotował dla Was wywiad z Bartoszem Lewandowskim [marketing, redaktor merytoryczny] z GameRanking na temat nowego magazynu o grach, który powinien trafić do kiosków od jutra.




W dziale z recenzjami polecamy STRONGHOLD 2, a także PROJEKT SNOWBLIND oraz DRIV3R i FIRE CAPTAIN. Czyżbym o czymś zapomniał? Tak, ponieważ w 31 numerze ponownie jest bardzo DOOMnie, za sprawą recenzji dodatku RESSURECTION OF EVIL na PC, oraz recenzji wersji podstawowej DOOMa 3 na XBOXA. To tyle....i o wiele więcej...

Jeżeli chodzi o gry sieciowe, to przygotowaliśmy dla Was kilka artykułów z nimi związanych. AsCoT wziął na warsztat nieśmiertelnego, uwielbianego przez tłumy graczy STARCRAFTA , natomiast chłopaki z Ligii Grand Prix 3, oraz UNREAL TOURNAMENT dzielą się w Wami wrażeniami z rozgrywek w ich sztandarowe tytuły.

Jeżeli chodzi o działy nie związane bezpośrednio z grami to zapraszam Was do przeczytania chilloutowego Versusa autorstwa….. gnz, oraz recenzję filmów w MOVIE ZONE.

Na sam koniec chciałem gorąco podziękować Sebastianowi vel flash, który to od kilku miesięcy pracował nad systemem do składu. To dzięki niemu nareszcie możemy skupić się na zawartości numeru, nie martwiąc się wiecznie o masę błędów wynikających przy składzie, oraz o niekończące się beta testy numerów. Dzięki za bezinteresowną pomoc i za miłą prace :]!

Na sam koniec rzucę jeszcze miodkiem. Na ostatniej stronie numeru ogłaszamy wyniki konkursów CONSTANTINE oraz SWAT 4 z CDP (oj…zobaczcie jakie niespodziewane nagrody dla Was mamy), oraz TRACKAMNII z Techlandu. Zwycięzcom gratulujemy!

Spotykamy się już zupełnie niedługo. Będziemy mieli dla Was naprawdę masę informacji o grach. Wpadnijcie za maksymalnie 3 tygodnie i przekonajcie się sami.
CIA - Wstępniak - Jest nieziemsko!
SS-NG #31 Maj 2005