Poprzednia strona Spis treści Nastepna strona   50
                    

Wacław "DRIZIT" Beck




  Jesteśmy! A jak ;) Na samym wstępie chcę Was wszystkich przeprosić za kilkudniową obsuwę, która była spowodowana problemami przy składzie, oraz awarią Internetu jednego z DeTepowców. Spieszę Was uspokoić, że nie wpłynie to na termin wydania kolejnego numeru, ponieważ każdy jest robiony niezależnie od poprzedniego. Tyle tytułem wstępu.

W tym miesiącu mam dla Was ciekawą informację, otóż SS-NG został wpisany do międzynarodowego rejestru wydawnictw ciągłych i otrzymał numer ISSN (taki, jaki posiadają papierowe magazyny) Wygląda on następująco: 1733-4020. O ile mnie oczy nie mylą, takiż numer posiada tylko jeszcze jeden elektroniczny magazyn, który nawiasem mówiąc ostatnio pokazał pazurki ;) Numer ten, to dla nas symbolicznie bardzo ważna sprawa, ponieważ jest on czymś, co sprawia że myśl o ukazaniu się na papierze staje się w pewien sposób namacalna. Kolejną dobrą wieścią, jaką z podwórka SS-NG wam przynoszę, jest fakt, iż 23 numer, przeglądnęła rekordowa liczba 10 400 osób (do 1-go października było 10 000), przez co przełamaliśmy dotychczas nieosiągalną granice. Bardzo się cieszymy, że nasz poprzedni numer tak ciepło przyjęliście. Aż chcę się pisać dalej, może teraz zaatakujemy 15 000? Oczywiście do jego sukcesu, oprócz ponad 100 stron dobrych materiałów przyczynił się także konkurs DOOM 3, którego rozwiązanie znajdziecie w aktualnym numerze. Jeżeli chodzi o dalsze wieści z naszego podwórka, to nasza strona rozwija się coraz dynamiczniej. Codzienne aktualizację newsami oraz kosmetyczne zmiany wyglądu , przyjęliście bardzo ciepło, o czym świadczy zwiększająca się liczba odwiedzin www.ss-ng.com. I bardzo dobrze, niech wam codzienne odwiedzanie jej wpadnie w nawyk, bo nie chcemy abyście do nas zaglądali tylko raz na miesiąc. Tym bardziej, że już niedługo, naprawdę będzie co na niej robić…
Jeżeli mówimy już o wszelkich zmianach, to muszę wspomnieć, że od tego numeru wprowadziliśmy nowe klepsydry. Po pierwsze są one czytelniejsze niż poprzednie oraz są bardziej estetyczne. Po drugie będą one ładowały się o wiele krócej (w każdej z klepsydr wykorzystane są te same pliki graficzne), a po trzecie ‘komentarz’ jest pisany w HTML’u, przez co nareszcie będzie bardziej czytelny niż dotychczas. Mamy nadzieję, że przypadną one Wam do gustu. Jeżeli już mowa o klepsydrach, to wprowadziliśmy jedną ważną zmianę w systemie oceniania – połówki do ocen głównych, aby móc dokładniej przyznawać oceny końcowe.
Jak wiecie od pewnego czasu otrzymujemy od dystrybutorów gry PC do recenzji, czego nie da się nie zauważyć, oglądając poprzednie działy z recenzjami. Od tego numeru dostajemy także gry na konsole (na razie PS2), przez co Czarna Skrzynka na dobre stanie się miejscem, w którym będziecie mogli poczytać o nowościach przez duże N. Także od tego numeru otrzymujemy do testów sprzęt komputerowy, którego opisy znajdziecie w naszym dziale hardwarowym – SKUP ZŁOMU, już za miesiąc. W tym miejscu chciałbym serdecznie podziękować dystrybutorom oraz firmą sprzętowym za umożliwienie rozwoju SS-NG, dzięki temu będziemy mieli możliwość prezentować Wam coraz większą i aktualniejszą liczbę wszelakich nowości.
Myślę, że to na razie tyle spraw informacyjnych i organizacyjnych. Przechodząc do aktualnego numeru muszę z uśmiechem oświadczyć, że znów udało nam się przygotować dla Was sporo ciepłego stuffu.
Jest go nieco mniej niż w ostatnim numerze (nie dziwota, wszakże tamten był wydany po 2 miesiącach pracy) jednak nadal utrzymuje bardzo przyzwoitą liczbę stron. Ale, ale…nie samą ilością człowiek żyje. W SS-NG 24 Dosyć silny jest dział z zapowiedziami PeCetowymi, w którym to główne skrzypce gra wywiad z Wiedźminem, a dokładniej z jego twórcami. Aby po przeczytaniu wywiadu (do czego serdecznie zapraszamy), jeszcze dokładniej zapoznać się z nową produkcją CDP RED, zapraszam Was na stronę dalej, gdzie dostępna jest galeria screenów z gry. Znacie to już z ostatniego numeru i teraz stanie się to już standardem, że do wywiadów i „pięści” numeru będziemy dorzucać stronę z galerią screenów, abyście mogli jeszcze dokładniej zapoznać się z daną produkcją.
Dalej w zapowiedziach przygotowaliśmy ciekawie zapowiadającego się FPS’a o nazwie Pariath ze stajni Digital Extremes , współtwórców UT. Kolejno proponuję się zapoznać z nieźle zapowiadającą się przygodówką MOMENT OF SILENCE (czy wiesz czym zajmują się twoi sąsiedzi? :>) a także SWAT’em 4.
W dziale recenzjowym znajdziecie opisy trzech samochodówek, gatunku który ostatnio bardzo mocno napiera na rynek. Są to (na PC) XPAND RALLY nowe dziecko Techlandu, z którego możemy być naprawdę dumni, niesamowita TOCA RACE DRIVER 2 oraz konsolowy BURNOUT 3: TAKEDOWN. Ciekawe co na to wszystko powie COLLIN 2005 (recenzja za miesiąc) Abyście nam za daleko nie odjechali zatrzymamy Was za sprawą recki FAR CRYA (lepiej późno niż wcale ;P), SHELLSHOCK: NAM ’67 a miłośników RTS-ów TOTAL ROME’em (całe 4,5/ 10 ;P).
Zapraszam Was także do CIA w którym to miedzy innymi o najbrutalniejszych grach FPS (STREFA ŚMIERCI). W dziale z relacjami przybliżamy Wam POLSKIE FINAŁY ELIMINACJI WORLD CYBER GAMES 2004 a także łódzkie spotkanie fanów Final Fantasty.
Nie zapominajcie także o naszym dziale z publicystyką o słodko brzmiącej nazwie Krótka Przerwa W Zabijaniu, o której zawartości powie Wam martin.

Za miesiąc obchodzimy 25 wydanie SS-NG. Postaramy przygotować się dla Was kolejny dobry numer, z jeszcze lepszymi niespodziankami. Trzymajcie się i trzymajcie kciuki za sfinalizowania naszych wielkich i długo oczekiwanych planów.

W tym miesiącu mamy dla Was dwa prezenty! Pierwszy z nich to tapeta na pulpit z Waszym ulubionym, a naszym redakcyjnym Świniakiem (autorstwa Andrzeja), drugi zaś to kolejna tapeta z modelką SS-NG.

- ŚWINIAK
- TAPETA Z MODELKĄ




[Gonzo Und Ascot]Polskie Finały Eliminacji World Cyber Games 2004
[Voo] Konwenty, Turnieje, Zloty...Czyli Świat Według Konsolowców

[Gregorious] Klimat

[Paco] Płk Ryszard Kukliński, Bohater

[Keiran] Star Wars Dvd
[Pellaeon] O Gwiazdach Pokrótce
[Lord Sith Pshemozz] Książka czy film?

[Xtense] Legendy - Straylight Productions
[Veeroos] Recenzje - RUFF 'N' TUMBLE

[Fre] Najbrutalniejsze Fps’y
[Carnage] Doom 3 – Uruchamianie pod Win 98

[Sashh] Contra
[Iwan] Crash Bandicoot Warped
[Malvado] 8-bit - Soccer Kid


 Poprzednia strona Spis treści Nastepna strona   50