ZACZĄTEK
Historia tworzonej pełną parą przez Blizzarda gry rozgrywa się po wydarzeniach z dodatku do Warcrafta 3. Nie ujawniono jeszcze zbyt wielu szczegółów, jednak te już znane pozwalają rokować, że będzie ciekawie. Sytuacja polityczna i militarna będzie ciągle nieustabilizowana. Każda z ras musi walczyć o przetrwanie. Jak na razie potwierdzono możliwość wcielenia się w jedną z czterech podstawowych, mam jednak skrytą nadzieję, że będzie można zostać Nagiem.
Z rana pojechałem na ryby, najlepiej biorą.
|
Bycie wodnym potworem to by było coś! Z tego co widziałem na filmiku o World of Warcraft wiem, że gracz ma mieć dużą swobodę. I tak: będzie można tworzyć drużyny i razem wyruszać na wyprawy (niektóre questy będą tego wręcz wymagały). Kolejną zachętą do łączenia się w większe grupy są grupowe zaklęcia. Do rzucenia takiego czaru potrzeba będzie współpracy kilku osób. Jest to ciekawe rozwiązanie i z pewnością wpłynie ono na atrakcyjność rozgrywki.
AUDIOWIZUAL
Grafika jak na ten typ gier będzie znakomita. Blizzard na pewno pogodzi jakoś przepustowość łączy z niezłymi wrażeniami wizualnymi. Obecne będą epickie, kilkudziesięcioosobowe bitwy, a już samo to wygląda pięknie. Dodam jeszcze, że niczym w "Diablo" noszona zbroja czy broń będzie od razu zauważalna. W ten sposób każdy heros ma szansę bycia unikalnym, a gra różnorodną. Skoro jesteśmy już przy walce, zapewniam, że ten element rozgrywki będzie się wyróżniał na tle innych sieciowych erpegów. Zaklęcia z Reign of Chaos i The Frozen Throne oczywiście zostaną zaimplementowane do World of Warcraft. Oprócz tego autorzy dodadzą dziesiątki nowych, rozbudowując swój świat i dając graczom więcej swobody w doborze czarów i umiejętności.
Niestety właściciel jeziora zażądał opłaty.
|
Efekty graficzne zaklęć są zniewalające. Syczące błyskawice, obłędne aury oraz przyzywane potwory zagrzeją Wam krew w żyłach. Co do dźwięków to wiadomo, że każdy będzie miał kilka okrzyków bojowych, a przez to walki otrzymają dodatkowy smaczek.