Zapowiedź - The Sims 2: Nocne Życie
SS-NG #33 wakacje 2005
19






REDAKCJA
PRODUCENT: Maxis  WYDAWCA: EA Games  GATUNEK: symulacja  WWW
    Polscy dystrybutorzy jakoś nie kwapią się z prezentowaniem prasie wczesnych wersji swoich produktów. A przecież to znakomita forma promocji i zdobycia zaufania dziennikarzy, którzy mają jakiś wpływ na liczbę sprzedanych egzemplarzy gry.
Przed szereg wybiega Electronic Arts Polska, za co należą mu się gromkie brawa. Jedna jaskółka wiosny nie czyni, ale mamy za sobą (pozwolę sobie wymienić te ostatnie) pokazy BATTLEFIELD`a 2 czy MOH: WOJNA W EUROPIE. Teraz nasza redakcja ma przyjemność zaspokoić waszą ciekawość nt. drugiego dodatku do THE SIMS 2 noszącego podtytuł NOCNE ŻYCIE.



Pokaz odbywał się w nastrojowym, warszawskim klubie Paprotka. Dodatek to kolejne rozszerzenie szlagierowej serii Maxis, a nowości zawarte w NOCNYM ŻYCIU (czy jak wolała tłumaczka „życiu nocnym” od NIGHTLIFE) przedstawiał Shanti Bergel od kilku lat związany jest ze wspomnianym studiem producenckim. Expansion pojawi się w naszym uroczym kraiku we wrześniu 2005.



Nie wyjawię wam wielkiej tajemnicy, jak napiszę, że odwiedzimy nowe lokacje związane z rozrywką, w tym restauracje, kasyna, dyskoteki czy kręgielnie. Po prostu wyruszycie simami na miasto i postaracie się coś „upolować”. Wśród najważniejszych cech gry można wymienić: możliwość określenia miłosnych losów postaci czy poszukiwanie przyjemnej rozrywki w nowych, niespotykanych wcześniej plenerach. W dodatku gracze otrzymają ponad 125 nowych obiektów i przedmiotów, łącznie ze stacją Dj’a, budką fotografa czy maszyną do zabawy w karaoke. Nowością będą egzotyczne, nieznane wcześniej postacie, które można włączyć do towarzystwa i wysyłać na randki (między innymi wampiry czy urocze kelnerki). W grze pojawią się również, oczekiwane już od dawna przez fanów serii, samochody.
Ze świecą szukać w redakcji SS-NG fanów serii o simach i pokaz niczego w tej materii nie zmienił. Zresztą Pan Bergel sam przyznał, że firma nie celuje w nowy target użytkowników, chce raczej dostarczyć więcej zabawy ludziom, którzy już grają w THE SIMS 2. No i przy okazji zdobyć fundusze na wczasy na Majorce lub w Piotrkowie Trybunalskim. NOCNE ŻYCIE zdaje się być typowym, wręcz podręcznikowym, expansion packiem zawierającym elementy, które mogły zostać zawarte w pełnej wersji. Shanti Bergel tłumaczył się, że nie można było zaimplementować samochodów w oryginalnej grze, gdyż dopiero teraz udało się Maxis przezwyciężyć problemy techniczne. Cóż, palcem robieni nie jesteśmy (przepraszam za dosadny kolokwializm) i wysłuchaliśmy tych słów niecałkiem na serio.



Podsumowując, tak zorganizowane pokazy świadczą o profesjonalizmie dystrybutora i jego szacunku do dziennikarzy. Niestety takie inicjatywy są w Polsce rzadkością, ale tym bardziej cieszy, że w ogóle dostrzega się taką możliwość. Te peany na cześć EA nie są przesadzone, ta firma z głową weszła na nasz rynek. Do następnego pokazu.



P.S. Takie spotkania to możliwość nauczenia się paru ciekawych tłumaczeń. Oto niektóre potknięcia:
- NPC – postacie, które nie są graczami
- pleasure Sims – simowie, którzy lubią przyjemności.
Pozdrawiamy.
Zapowiedź - The Sims 2: Nocne Życie
SS-NG #33 wakacje 2005
19