MotoGP 4
Wersja MOTOGP pokazana na targach (nie mylić z podobnie nazwaną serią na PC) jest już 4 wcieleniem gry na PS2, której początki datowane są na rok 2000.
Zgodnie z maksymą, że nie należy poprawiać tego, co się dobrze spisuje, model jazdy został od zeszłego roku praktycznie niezmieniony, motocykle nadal zostaną szybkie i narowiste, a podstawą opanowania maszyny pozostanie odpowiednie operowanie gazem (w trybie realistycznym). Cóż, takie są wymagania realistycznej symulacji jazdy, a jeździć będzie można po torach takich jak Assen, Sepang czy Brno. Tym, którzy zmartwili się informacją o usunięciu toru Suzuka z rozgrywek MOTOGP niosę dobrą wiadomość – tor ten, wraz z 2 innymi będzie można odblokować w grze.
Głównym celem gry jest jak najwierniejsze przeniesienie rozgrywek na ekrany, tak więc znajdziemy w niej kompletny rozkład torów z poprzedniego sezonu, wszystkie klasy pojazdów, prawdziwych zawodników (min. Wayne’a Rainey, 5-krotnego mistrza świata Micka Doohana czy Daijiro Kato, którego wypadek spowodował usunięcie toru Suzuka z kalendarza).
Graficznie gra wygląda nieźle – tory nie są może odwzorowane w każdym detalu, ale bardzo podobne do tych rzeczywistych, a o to przecież chodzi. Dzięki temu nawet przy dużej ilości motocykli nie widać zacięć ani zwolnienia animacji. Nie zapomniano także o drobnych smaczkach, jak na przykład kroplach wody na szybie.
Może poczucie prędkości mogłoby być nieco większe, ale zrzućmy to na karb położenia nacisku głównie na realizm. Tryby w jakich zmierzymy się na torze to wyścig, sezon, trening, melee, oraz multiplayer – 8 graczy i obsługa zestawu mikrofonowego (tego ostatniego niestety nie zaprezentowano). Gra ma ukazać się latem.