Nowy turniej mający wybrać najlepszego wojownika na świecie własnie się rozpoczął. Dołączają do niego postacie z różnych zakątków świata i każdy z nich chce zostać nowym, jedynym mistrzem sztuk walk na świecie. Ale jest jeszcze jeden zawodnik - Akuma. Demon, który przez lata poznawał nowe ciosy i uczył się czarów. Żaden z Ulicznych Wojowników nie może się z nim równać, czy jednak na pewno... ?
System walki zmienił się, ale tylko troszkę. Wprowadzono tak zwany Super Meter, który ma za zadanie naliczać punkty po uderzeniach. Kiedy się zapełni możemy wykonać Super Combo. Mamy również nowe opcje dzięki, którym nasz zawodnik staje się szybszy. Pojawiły się nowe dłuższe kombinacje ciosów, czary - jednak moim zdaniem to troszkę za mało. Do tej gry powinno zostać wprowadzone dużo więcej zmian, a nie powoli dociskać na siłę czegoś do każdej gry z serii. To wielki minus dla Capcomu.
UnapalonaBLANKA
Muzyka jest świetna i bardzo klimatyczna. Każdy utwór pasuje idealnie do planszy na której aktualnie walczymy. Dźwięki postaci, piski, okrzyki są wyśmienite. Nad grafiką nie ma się co długo rozwodzić - mistrzowska robota. Mogła by być trochę lepsza, ale i tak stoi na wysokim poziomie.
Teraz przyszła pora aby podsumować SSF2T. Z jednej strony jest to tytuł wyśmienity, który zasiadł na tronie bijatyk 2D w tamtych czasach. Jednak nie wnosi on nic nowego do gry poza paroma postaciami, kombo-metrem. Jeżeli mam mówić szczerze to ten tytuł nie wymusił na mnie, żadnych wrażeń. Nie byłem nim zachwycony, ale jedno było pewne. Jeżeli kochasz bijatyki 2D to on jest właśnie dla Ciebie...
OCENA: 5/10