Mimo iż impreza była czysto amatorska udała nam się bardzo. Z rywalizacji po lanie zwycięsko wyszli mistrzowie z gry po sieci - klan Delta. Reszta klanów uczestniczących w finałach zajęła identyczne miejsca jak w internecie. Patere dla najlepszego atakującego zdobył BraveHeart z klanu SITH natomiast dyplom klan Raiders of Death.
Obecna edycja ligi została rozbudowana o dwa dodatkowe tryby. Team Deathmatch 4 vs 4 oraz Capture The Flag instGib (to samo co zwykły CTF tylko do strzelania wykorzystujemy tylko jedną broń - coś na zasadzie jeden strzał i zabijasz). Wszystkie trzy tryby gry prowadzone są równolegle dzięki czemu obecna edycja ligi potrwa aż do czerwca przyszłego roku a na łamach magazynu będziemy mogli na bieżąco śledzić poczynania klanów, ponieważ terminarz jest tak rozłożony że w każdym trybie praktycznie rozgrywane są kolejki raz w miesiącu. W sumie w tej edycji ligi biorą udział 24 klany, które mogą grać jednocześnie w trzech ligach naraz. I tak w trybie Team Deathmatch (TDM) biorą udział wszystkie zgłoszone do ligi klany. W trybie Capture The Flag instaGib (iCTF) bierze udział 20 klanów natomiast w Capture The Flag (CTF) klanów tych jest 17. W każdym trybie klany zostały rozlosowane do dwóch grup i grają na zasadzie każdy z każdym w swojej grupie. Do finałów Lanowych które odbędą się w wakacje w 2004 roku awansuje po 4 klany z każdego trybu oraz 5 klan z każdego trybu wyłoniony po meczu barażowym. O to miejsce będą walczyć klany z miejsc 3 w każdej grupie. Finały odbędą się prawdopodobnie w tej samej szkole aczkolwiek myślimy nad wynajęciem jakiejś większej sali, ponieważ tym razem może być nawet 3 razy tyle osób co było na poprzednich finałach.
Strona ligowa to
tam znajdziecie wszystkie informacje dotyczące ligi.
Co miesiąc będziemy zamieszczać na łamach magazynu aktualne tabele po rozegranych kolejkach. Będę się też starał w skrócie opisać aktualną sytuacje w lidze.