-->\n" +"" ); noweOkienko.document.close(); noweOkienko.focus(); } //-->
WYŁOWIONE Z SIECI - Polish Wastelands
SS-NG #30 KWIECIEŃ 2005






Szymon "LooZ^" Janus
    Polish Wasteland Team do tej pory nie był zbyt hojny w udzielaniu informacji na temat gry, był to element naszej polityki tajemniczości i zaskoczenia, jednak ilość zadawanych przez Was pytań zmusza nas do częściowego zaniechania jej.
  A więc, by powinności stało się zadość......

Na obecnym etapie mamy zrobioną już prawie w całości większą część opisów lokacji, (a więc wygląd mapy, opis postaci, questy do wykonania) nanosimy na nie drobne korekty i dopieszczamy jak możemy.

  


Skupiamy na nich dużą uwagę, chcemy żeby były jak najbardziej dopracowane i wciągające, miały odpowiednią ilość frapujących zadań, przy wykonywaniu, których zapomnicie o całym świecie. O klimacie lokacji przede wszystkim decydują przedmioty i architektura. O ile do prac nad tą drugą jeszcze nie przystąpiliśmy, to przedmioty są opracowywane i ich stylistyka ma przybliżyć graczy do realiów PRLowskiej, apokaliptycznej rzeczywistości. Ważną rzeczą są też pojazdy. Chcemy by stanowiły ważny atut jako rzecz, która pomóc ma Wam w poruszaniu się po mapie post nuklearnej Polski, wymagają sporego nakładu pracy. Fani czterech kółek mogą być pewni, że nie zawiodą się na zabaweczkach, które im przygotujemy. Kolejną istotną rzeczą jest broń. Na dzień dzisiejszy planujemy umieszczenie w grze kilkudziesięciu modeli broni strzeleckiej oraz nieokreśloną jeszcze liczbę modeli broni białej oraz miotanej.

  




  


Część modeli broni palnej będzie oparta na istniejących modelach z połowy XX wieku, reszta (zgodnie z zasadą historii alternatywnej) będzie różniła się od konstrukcji znanych w naszym świecie. Jednak autor listy uzbrojenia postarał się, by broń była wzorowana na istniejących egzemplarzach. Odkryjecie też kilka rodzajów broni, które istniały bądź istnieją w naszym świecie tylko jako prototypy, oraz broń rodem z SF, jak karabin szynowy czy broń laserowa. Stylistyka broni stara się nawiązywać do klimatów retro z lat 50-60. Wybór będzie ogromny, a więc zarówno fan "rozpylaczy", zasypujących wroga gradem ołowiu, jak i zwolennik cichego eliminowania wrogów z dystansu znajdą coś dla siebie.
Wszyscy fani Fallouta pamiętają zapewne, z jakimi emocjami wiązało się przyznawanie kolejnego poziomu doświadczenia. Nie ma chyba osoby, która nie czekałaby niecierpliwie na możliwość wyboru „perków”. W grze, którą dla was szykujemy, „perków” będzie sporo, postaraliśmy się żebyście w tej materii też nie doznali zawodu. Mówiąc, o „perkach” nie można nie wspomnieć o „traitach”, których ilość zaspokoi chyba każdego i da mu możliwość ukształtowania charakteru gracza podług Waszych pragnień i oczekiwań.
Nie pozostaje nam nic innego jak życzyć Wam i nam szybkiego ukończenia gry.

  


WYŁOWIONE Z SIECI - Polish Wastelands
SS-NG #30 KWIECIEŃ 2005